SELAMAT DATANG WELCOME

"Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung yang budiman, semua kenyataan yang terdapat di dalam laman ini tidak berniat mengganggu sesiapa.. ilmu adalah untuk dikongsi bersama"

be the first

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SELAMAT DATANG @ WELCOME

Friday, May 8, 2009

MAAFKAN SAYA

Maafkan saya...
Saya telah ketinggalan
Rakan taulan telah mula belayar
Namun saya masih di perlabuhan
Menanti bayangan rembulan

Maafkan saya...
Ini adalah ketentuannya
Saya ini hambanya
Tiap yang hidup ada takdirnya
Begitulah agung ciptaan tuhan

Maafkan saya...
Bersalah rasa memang memeritkan
Namun itu proses dunia
Yang tidak pernah menunggu kita
Dan sesekali terpaksa meninggalkan

Maafkan saya...
Lahir dari hati yang dalam
Untuk semua sahabat dan kenalan
Cuba fahami makna dan keadaan
Saya ini hanyalah seorang insan

Maafkan saya...
Semua budi takkan saya lupakan
Hendak dibalas dan bukanlah keberatan
Memulang jasa dan mengukuh ikatan
Selagi hayat itu di dalam badan

Maafkan saya...
Saya pergi membuka laluan
Kelak menjadi jalan pengukuhan
Antara kita dan segala hamba tuhan
Sehingga memperkasa dapat dijelmakan

Maafkan saya...
Harap semua dapat memaafkan
Kiranya hati dapat merasakan
Saya tetap dalam perjuangan
Berjasa bersama makhluk tuhan

Maafkan saya...

2 comments:

psikik_gurl said...

nape abg cakap mcm ni..takut nor dengar...nor pun nak minta maaf kalau ada wat slh kat abg juga..huhuhuhuhu..rasa bersalah itu mmg sangat memeritkan..nor selalu rasakan nya..nor dah faham sangat dah mcm mana rasa perit nya bersalah tu..uhuhuhuhu..nor pulak yg merapu..hehhehe..maaf ye kalau nor merapu je..ehheheh..tp kt sbg manusia dan hambanya mmg sentiasa buat salah..tlg ckp kat ain juga nor minta maaf kalau ada salah kat dia..huhuhuhuhu...

Onyang said...

waduh..waduh..mengapa pakcik erwan bermata empat meninggalkan taman sepermainan? orang baru nak beramah mesra.

Info