SELAMAT DATANG WELCOME

"Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung yang budiman, semua kenyataan yang terdapat di dalam laman ini tidak berniat mengganggu sesiapa.. ilmu adalah untuk dikongsi bersama"

be the first

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SELAMAT DATANG @ WELCOME

Thursday, January 15, 2009

AKU KAN DI SINI

Aku kan di sini...
Menerima arahan hanya berkuasa
Memberi apa daya ku miliknya
Mencelah ruang tidur nyenyaknya
Mengisi log apa mahunya
Memakan rezeki layaknya sa

Aku kan di sini...
Merindukan mana yang mahukanku
Menyepi hati tidak beradu
Merakam peristiwa saban berlalu
Mengais kasih tidak lagi ku mampu
Mempamer diri hanya sejenak waktuAku kan di sini...
Menunggu nilai itu menyerah kaku
Entahkan bila perlu ku tunggu
Berita itu terlalu pemalu
Menjengah tepian entah tidaknya lalu
Walau kawanku tanya beribu

Aku kan di sini...
Maksud kawan sangat ku perlu
Berani ku tidak merasa sendirian itu
Gigilku rasa jika begitu
Siapa diriku tanpa kalian itu
Namun begitu hatiku penuh merindu

Aku kan di sini...
Hatiku jauh namun bukannya begitu
Mengenang keluarga jauh berbatu
Jangan memberikan harapan nasihat kawanku
Perjalanan itu jauh di hadapanku
Namun dirimu itu istimewa padaku

Aku kan di sini...
Tiada niat berjalan pergi kakiku
Hati ini sudah mula terpaku
Mengikut degup pacuan diriku
Menjelas tuturku lemah membisu
Itulah dia jagaan Rabbiku..

Aku kan di sini...

Mysl
15 Jan 2009
5.24pm
Aku
menemani
hatiku..




No comments:

Info