SELAMAT DATANG WELCOME

"Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung yang budiman, semua kenyataan yang terdapat di dalam laman ini tidak berniat mengganggu sesiapa.. ilmu adalah untuk dikongsi bersama"

be the first

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SELAMAT DATANG @ WELCOME

Monday, October 25, 2010

Be the 1st to own the latest BlackBerry® Torch™ 9800



HERO TERKINI DUNIA TELEFON TELAH MUNCUL!!

Tahukah anda?..100 pelanggan pertama yang mendaftarkan diri dengan mengikuti pelan Celcom Exec postpaid pada hari ini akan menikmati pelbagai tawaran menarik!

BlackBerry?.. BlackBerry amat sesuai untuk mereka yang aktif dan mahukan kepantasan. Dunia e-mail, telofon dan internet anda akan sentiasa terhubung setiap masa dan di mana-mana sahaja. Bayangkan anda menerima e-mel dari akaun peribadi dan perniagaan, dapat membuka semua lampiran-lampiran e-mail tanpa menghadapi sebarang masalah, mampu melayari laman web kegemaran anda, sentiasa berhubungan dengan individu yang disayangi melalui Instant messaging, panggilan telefon, sms, dan lain-lain lagi yang tidak pernah anda bayangkan!

BlackBerry® Torch™ 9800 ialah sebuah telefon pintar tercanggih, yang pertama seumpamanya dilengkapi papan kekunci BlackBerry® dan skrin paparan sentuh 3.2 inci yang dipercayai dapat mempertingkatkan kepuasan semua lapisan pengguna. Cuba lihat gambarnya;

Ia juga dilengkapi dengan ciri-ciri mempesona seperti:

Pemaksimuman Keupayaan Multimedia

Puaskan hati anda dengan keupayaan 8 GB simpanan memori yang boleh dipertingkatkan sehingga 32GB dengan kad microSD, kemampuannya dengan zoom yang hebat dihujung jari dan pemain muzik yang terkini di mana album penuh boleh dilihat dalam bentuk menegak dan mendatar.

Kamera 5MP

Tersedia dengan lampu flash tercanggih, dilengkapi dengan fokus automatik dan penstabil imej, ditambah lagi 11 mode berlainan dan perekod video yang bersedia merakam saat-saat indah dan penting.

Mengintegrasikan semua laman sosial pengguna.

Kini Facebook, LinkedIn, Buzzd dan lain-lain laman boleh anda kemaskini secara langsung tanpa menghadapi sebarang masalah paparan.

Lebih cepat dan banyak laman yang boleh dilawati.


Mengabungkan semua keupayaan dalam membuka beberapa laman web, dan menandakan laman barang-barang berjenama yang anda minati dengan hanya membuka laman hadapan telefon. Anda masih berpeluang untuk mendapatkannya dengan pelan Celcom Exec postpaid!

Jadilah 100 pelanggan pertama mendaftar untuk membeli BlackBerry® Torch™ 9800 hari ini untuk menikmati segala hadiah promosi yang dinyatakan! Segalanya ada bersama pelan Celcom Exec postpaid!

Barangan percuma yang akan anda dapat,

- Jabra Bluetooth Headset bernilai RM125
- 8GB Micro SD Card bernilai RM68
- Energizer Portable bernilai RM58

Marilah sama-sama menghadiri Majlis Pelancaran Celcom Blackberry Torch 9800!
Ia akan diadakan pada 28 Oktober 2010. Di sana aka nada pelbagai tawaran hebat dan menarik bagi Blackberry Torch jika anda mendaftar dengan Pelan Celcom-Terhad Hanya Di Majlis Pelancaran Sahaja! Selain itu terdapat juga aktiviti menarik, pemberian hadiah dan cenderahati untuk mereka yang bertuah.

Jangan tunggu lagi, untuk maklumat lanjut layari laman di bawah ini:

http://www.celcom.com.my/celcomexec/blackberry/bbtorch9800_register.php

No comments:

Info