SELAMAT DATANG WELCOME

"Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung yang budiman, semua kenyataan yang terdapat di dalam laman ini tidak berniat mengganggu sesiapa.. ilmu adalah untuk dikongsi bersama"

be the first

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SELAMAT DATANG @ WELCOME

Sunday, November 16, 2008

CIKGU TADIKAKU

Inilah dia sebenarnya cikgu tadikaku. Yang mengajarku erti dunia blog OKU. Walaupun dirinya begitu aku tetap sayang mereka yang telah mendapat pelbagai Hadiah dan pingat kebesaran. Terutama sekali di malam sambutan dunia hitam yang lepas. Pesanku buat cikgu, "cikgu...o...cikgu...greasemonkey kirim salam kat cikgu...dia tanya apasal tak bole guna pun cikgu...takpelah cikgu...nanti kita bagi greasemonkey tu mkn pisang ye cikgu...huhuhu" Di kesempatan ini juga aku ingin mengucapkan agar mereka berdua bahagia selalu dan jangan lupakan aku walau dimana diri mereka berdua berada. Aku tetap akan sayang mereka walau mereka tidak sayang aku. Aku tetap akan mengingati muka mereka berdua walaupun kekadang aku tak tahan hendak meleleh air mata dan perut melihat gambar ini. Kesimpulannya, aku sayang cikgu aku kerana mereka yang mengajarku. Bukan orang lain itu. Mereka yang banyak mengacauku juga walaupun aku duduk di sebelah mereka. Aku pun tak tahu nak tulis apa lagi la. Yang penting aku harap semua orang ingat gambar cikgu tadikaku ini. Jika kamu terjumpa mereka di mana-mana sila dail 999 supaya polis boleh tangkap mereka kerana mereka ini sebenarnya alien..hua..hua..hua...hua...huhuhuhu.

2 comments:

BUNK BED said...

babi!!!!!


cikgu tak penah ngajor kamu mencarut! tp cikgu tak kate cikgu tak mencarut bile cikgu rs sgt marah dan malu!!

kamu mmg murid babi!!! babi ko pakcik!!! mane ko dpt gambor lucah aku ni !!!!!!


walaubagaimanapun cikgu sayang kamu!

BUNK BED said...

maaf...ini bukan mawk tetapi AIN..sila layari www.ain.blogspot.com

terima kasih

diulangi..ini bukan mawk tetapi ain...

Info