SELAMAT DATANG WELCOME

"Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung yang budiman, semua kenyataan yang terdapat di dalam laman ini tidak berniat mengganggu sesiapa.. ilmu adalah untuk dikongsi bersama"

be the first

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SELAMAT DATANG @ WELCOME

Sunday, November 9, 2008

KELAS 1 MINIT

Hari nie cikgu ku MAWK dipaksa untuk mengajarku bab Smiley. Walaupun hanya seminit namun oleh kerana keteroran aku, pengajaran tersebut dapat ditangkap oleh aku dengan menggunakan hikmat tahap pertama sekolah tadika. Di bawah ini diperturunkan praktikal pertama cuba ku buat setelah habis pengajaran tersebut;

sad smileys
Aku berasa kasihan dengan diri smiley tu keseorangan jadi aku buat smiley lagi agar dia bole berkawan setelah aku offline nanti. Di sini aku buat satu lagi;
unhappy smileysTiba-tiba aku teringat kawanku yang menjadi model rambut di sebuah sekolah tadika. Di sini aku membuat satu lagi smiley yang mengikut gayanya. Kata smiley nie dia nak ikut gaya rambut tersebut;
unhappy smileysUntuk sesiapa yang teringin belajar ilmu ini jangan lupa menghantar permohonan anda ke Cikgu tadika ku yang beralamat berikut, http://mawkbunkbed.blogspot.com/

1 comment:

s said...

ko tak payah nk buat2 baik ngan aku! kau bagaikan kacang lupakan kulit!! nyah!! pergi mati kamu!!

Info