SELAMAT DATANG WELCOME

"Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung yang budiman, semua kenyataan yang terdapat di dalam laman ini tidak berniat mengganggu sesiapa.. ilmu adalah untuk dikongsi bersama"

be the first

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SELAMAT DATANG @ WELCOME

Monday, November 3, 2008

MIMPIKU


DIARI HARI NIE....
Malam tadi aku mimpi memancing di sebuah tasik. Aku berjaya mendapat seekor ikan seperti ikan haruan yang besar. Aku melepaskan semula, tapi peliknya aku menariknya semula ke darat. Akhirnya aku takut akibat daripada perbuatanku seseorang akan marah. Aku tidak faham mimpiku itu...
Pagi seperti biasa aku bangun awal, setelah siap semuanya aku ke SL. seperti biasa membuka email untuk memeriksa jikalau ada yang perlu dibalas...

No comments:

Info