SELAMAT DATANG WELCOME

"Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung yang budiman, semua kenyataan yang terdapat di dalam laman ini tidak berniat mengganggu sesiapa.. ilmu adalah untuk dikongsi bersama"

be the first

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SELAMAT DATANG @ WELCOME

Monday, November 3, 2008

AKU BUKAN PEMALAS

HARI NIE MAWK AJAR BLOG......aku bukan tidak tahu cuma kurang explore benda blog nie. Sudah lama status under construction tu terpampang diblogku. Maksudnya yang sebenar belum ada sesiapa mengajar ku lebih mendalam berkaitan blog-blog nie. Kalau orang jawa kata goblok. Kalau sapa-sapa tak tahu makna goblok tu boleh tanya pada Iskandar anak En Nasir. Tapi Alhamdulillah hari nie memang bertuah kerana pakar IT dari Gombak telah mengajar aku tentang blog nie secara paksa rela. Aku tahu walaupun dia tak suka ajar orang tapi dia baik sebab mengajar aku. Terima kasih Mawk yang lawo. Mesti dia suka bila ada orang kata dia lawo. Tapi memang dia lawo sebab tu ramai orang suka kat dia terutamanya haha..hihi..huhu dan hehe...Kalau ada sapa-sapa nak belajar blog tu boleh la menghantarkan permohonan anda ke alamat http://mawkbunkbed.blogspot.com/. Aku pasti dia akan mempertimbangkan permohonan anda.

1 comment:

s said...

oi abg pemalas dan kuat merajuk dgn rakan2!!! aku curik roti inti kacang ko td ko ngamok tak?? tapi aku berkongsi dengan rakan gemokku si ema..

Info